Dokümantasyon ve Arşiv Uzmanı

Nitelikler/Qualifications, İş Tanımı/Job Description:

 

Sektörün öncülerinden olan kurumsal bir müşterimiz için "Dokümantasyon ve Arşiv Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır.
Üniversitelerin lisans bölümlerinden, tercihen Bilgi ve Belge Yönetimi veya Tarih bölümlerinden mezun,
Dokümantasyon, arşivleme ve koleksiyon yönetimi konularında en az 5 yıl deneyimli,
Tercihen iyi seviyede İngilizce bilgisine sahip,
İnsan ilişkilerinde başarılı, etkin iletişim ve temsil yeteneğine sahip,
Sanatsal konularda bilgi sahibi, sanat alanında çalışmalarda görev almış,
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.

İŞ TANIMI

Şirkete ilişkin arşiv niteliği taşıyan görsel malzeme ve belgelerin dijital arşiv aracılığıyla saklanması,
Arşiv niteliği taşıyan görsel malzeme ve belgelerin şirket içi ve dışı kullanımının koordine edilmesi,
İletişim departmanının faaliyetlerinin takip edilmesi ve destek olunması,
Şirket' in bağlı olduğu firmaların arşivlerinin oluşturulması ve/veya geliştirilmesine destek olunması,
Dijital arşive yeni gelen malzemelerin tasnifi ve ilgili taleplerin karşılanması,

Paylaş :