Helpdesk Uzmanı (Dönemsel)

Nitelikler/Qualifications, İş Tanımı/Job Description:

 

Hizmet sektöründe faaliyet gösteren global müşterimiz için Şişli ofisinde çalışabilecek ve aşağıda belirtilen niteliklere sahip "Helpdesk Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır.



İş Tanımı:
• Çağrı merkezi, e-posta ve diğer kanallardan gelen müşterileri iletilerini karşılayıp kayıt altına almak,
• Müşterilere telefon üzerinden veya e-posta yoluyla 1. seviye teknik destek sağlamak,
• 1. seviyede çözülemeyen teknik sorunları ilgili ekiplere eskale etmek,
• Açılan destek taleplerine belirlenen süre içinde dönüş sağlamak.


Aranan Nitelikler
• Bilgisayar Programcılığı veya tercihen ilgili üniversitelerin Mühendislik bölümü mezunu,
• Bilgi teknolojileri ve yazılım destek alanında 1 yıl deneyimli,
• Teknik dökümantasyonları okuyup anlayabilecek derecede İngilizce bilgisine sahip,
• Yazılı ve sözlü İletişim becerisi güçlü ve takım çalışmasına yatkın,
• Dil bilgisi, imla ve noktalama kurallarına uygun kurumsal yazışma becerisine sahip,
• Müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,

• Problem çözme ve karar verebilme yetkinlikleri gelişmiş.



Manpower, Türkiye İş Kurumu’ndan 18.8.2016 tarihli ve 6 no’lu Özel İstihdam Bürosu izin belgesi ve 3.6.2017 tarihli Geçici İş İlişkisi Yetki Belgesi sahibidir. İş arayanlardan hiçbir ad altında menfaat temin edilmez ve ücret alınmaz.