Müşteri Hizmetleri Sorumlusu

Nitelikler/Qualifications, İş Tanımı/Job Description:

 

GENEL NİTELİKLER

Ambalaj sektöründe faaliyet gösteren yabancı menşeli müşteri firmamız için aşağıda belirtilen niteliklere sahip "Müşteri Hizmetleri Sorumlusu/Customer Service Represantative" arayışımız bulunmaktadır.

*Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun olan
*Çok iyi düzeyde İngilizce bilen
*Müşteri Servis biriminde ve ilgili pozisyonda en az 3 yıl deneyimli
*İyi derecede Microsoft Office programlarını kullanabilen
*Müzakere, analiz, raporlama ve rekabet edebilme becerisine sahip olan
*Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olan

İŞ TANIMI

*Müşterilerden gelen siparişleri doğru olarak sisteme girmek ve takibini yapmak,
*Planlamadan gelen sipariş teyitlerine göre müşteriyi bilgilendirmek,
*Onaylanan siparişlerin zamanında ve tam olarak gitmesi için depoyu bilgilendirmek ve sevkiyatların takibini yapmak,
*Stok takibini yapmak,
*Kampanyaları takip etmek, fiyatların ve iskontoların sisteme girişini yapmak ve zamanında sistemden kaldırmak (FSCO segmenti için), tüm bu faaliyetlerin dosyalamasını yapmak,
*Müşteri şikayetlerini ilgili Satış bölümüne ve Kalite bölümüne iletmek, değerlendirme sonuçlarını Müşteri ile paylaşmak,
*Müşterilerden gelen iade irsaliyelerini sisteme girmek ve fatura ile eşleştirip muhasebe bölümüne teslim etmek,
*Müşterilerden gelen fiyat farkı faturalarını araştırmak, gerekli belge ile birlikte muhasebe bölümüne teslim etmek,
*OTİF analizi yapmak, yorumlamak ve hedef OTİF’e ulaşılması ile ilgili aksiyonlara dahil olmak, aksiyonları takip etmek,
*Faturalar kesilmeden önce siparişi girilen ürünlerin fiyatlarını düzeltmek,
*Lokasyon bazında (kamyon, kamyonet, tır) nakliyeler ile ilgili tabloyu izlemek ve analiz etmek ve Tedarik Zinciri Yönetmeni’ni bilgilendirmek,
*Büyük sayımlarda depo sayımına katılmak,

Paylaş :