Müşteri İlişkileri Uzmanı

Nitelikler/Qualifications, İş Tanımı/Job Description:

 

Lüks Tüketim sektöründe faaliyet gösteren global bir müşterimiz için Müşteri İlişkileri Uzmanı aramaktayız.


• Lisans veya MYO mezunu,
• Çağrı merkezi / Satış destek operasyon tarafında en az 3 yıl tecrübeli,
• Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
• İyi derecede MS Office programlarını kullanabilen
• İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün





• Müşterilerden ve iş ortaklarından gelen telefonları karşılamak, bilgi vermek yönlendirmek ve kayıt altına almak,
• Alınan taleplerin yerine getirilebilmesi için gerekli kişilerle koordinasyon sağlamak ve takibini yapmak,
• Gelen çağrıların standartlara uygun şekilde karşılanması ve tüketici taleplerinin sisteme kaydı,
• Müşterilerden ve iş ortaklarından gelen siparişlerin sisteme girişini sağlamak, onaylamak, ödeme kontrollerini yapmak ve sevkiyatlarını planlamak,
• Gelen siparişlerin sisteme girilmesini sağlayacak uygulamaların hayata geçirilmesi, ilgili süreçlerin tanımlanıp satış ile organize edilmesi,
• İş ortaklarına sistem desteğini sağlamak
• Müşterilere ve iş ortaklarına proaktif aramalar gerçekleştirmek.



Manpower, Türkiye İş Kurumu’ndan 18.8.2016 tarihli ve 6 no’lu Özel İstihdam Bürosu izin belgesi ve 3.6.2017 tarihli Geçici İş İlişkisi Yetki Belgesi sahibidir. İş arayanlardan hiçbir ad altında menfaat temin edilmez ve ücret alınmaz.

Paylaş :